Piesakies līdz 14. aprīlim MADE Group tiešsaistes ideatonā jauniešiem par radošajiem nākotnes startup un uzņēmējdarbību

 

Jauno mediju kultūras centrs RIXC piedāvā unikālu iespēju tiešsaistē piedalīties starptautiskā ES projekta AugE ideatonā, kurā tiks rastas idejas par to, kā jauniešiem efektīvi izmantot sociālos medijus, lai veidotu jaunus sadarbības veidus un popularizētu startup biznesa modeļus. Ideatonu “Radošās iespējas jauniešiem startup un sociālo mediju laikmetā” organizē mākslas centrs MADE Group no Saloņikiem Grieķijā. Visiem interesentiem būs iespēja dabūt arī AugE projekta ideatona dalības sertifikātu!

 

Piesakies ideatonam šeit līdz 14.aprīlim un pieslēdzies pasākumam jau 17. aprīlī pl. 13:00 (pēc Latvijas laika)!

 

Kas ir Augmentētā Eiropa (AugE)?

 

Augmentētā Eiropa | AugE ir četru dalībvalstu kopprojekts, ko organizē MEET Mediju mākslas centrs Milānā, Public Art Lab Berlīnē, MADE Group Grieķijā, kā arī RIXC Jauno mediju kultūras centrs Latvijā. Projekta ietvaros mākslas centri organizē četru ideatonu jeb tiešsaistes radošo darbnīcu, lekciju un diskusiju sēriju, kurā tiek meklētas inovatīvas idejas par sabiedrībā aktuālām tēmām, kā, piemēram, sociālā iekļaušanās un vienlīdzība (MEET - Milāna, novembris, 2020), starpkultūru izpratne (Public Art Lab - Berlīne, decembris, 2020) un daba un klimata pārmaiņas (RIXC - Rīga, marts, 2021). MADE Group ideatonā tiks apskatīts mūsdienās aktuāls jautājums daudziem jauniešiem - nodarbinātība, radošums un uzņēmējdarbība. Kā vislabāk izmantot digitālos rīkus un radošumu, lai radītu jaunus biznesa modeļus?

 

Ideatons norisināsies 17. aprīlī, tiešsaistē, sākot no plkst. 13:00. Ideatona “Radošas iespējas jauniešiem startup un sociālo mediju laikmetā” mērķis ir veicināt izpratni un uzsākt dialogu par radošu un inovatīvu ideju saistību ar uzņēmējdarbību, īpaši akcentējot to, kāda ir jauniešu loma, uzsākot jaunus un interesantus biznesa modeļus. Grieķijas ideatons meklēs jaunus veidus, kā motivēt jauniešus un uzlabot viņu digitālās un komunikācijas prasmes, dodot jaunas sadarbības iespējas ar jauniešiem, apmainīties ar idejām par jaunākajām tehnoloģijām un sociālajiem tīkliem, kā veidu, kas mūsdienās var radīt jaunas nodarbinātības un startup / biznesa iespējas.

 

Šobrīd tas ir īpaši aktuāli, jo pasaule piedzīvo pandēmijas krīzi, kas ir mainījusi mūsu veidus kā komunicējam un veidojam profesionālās attiecības. Globālā ekonomika cīnās par to, lai neieslīgtu ilglaicīgā depresijā. Bezdarba līmenis ceļas, kā arī pandēmija ir ietekmējusi jauniešu nodarbinātības rādītājus.

 

Šobrīd ir īpaši aktuāli pārzināt gan jaunās tehnoloģijas, gan radošās industrijas, lai veiksmīgi orientētos darba tirgū. Ideatona laikā tiks prezentētas interesantas gadījumu izpētes par jauniešu nodarbinātību, dažādām iespējām un darba vietu radīšanu, piemēram, kā savu talantu vai hobiju pārvērst par biznesu, un kā rast pašmotivāciju un vadīšanas prasmes. MADE Group caur AugE projektu vēlas nodrošināt pozitīvu vidi jauniešiem, kur radošums un atvērtība, kā arī brīvība izteikties un dalīties ar idejām, var kļūt par katalizatoru pārmaiņām un personīgai izaugsmei. Mūsdienu jaunieši Eiropā saskaras ar līdzīgām problēmām, ar kurām daloties, var kopīgi rast to risinājumus.

 

Saloņiku ideatona programma:

(Latvijas, Grieķijas laiks - EET laika zona)

MADE AugE komandas līderis:

Vassilis Tsoulis

 

Made AugE ideatona koordinatori:

Konstantinidou Haroula

Liouta Valeria

Panagiotidou Katerina

Pouloutidou Christina


13:00-13:15 Iepazīstināšana ar AugE partneriem

 

13:15-14:30 Neformālas diskusijas ar radošajām personām

 

 

Neformāla diskusija ar Suzannu Teodorido (Souzana Theodoridou),

Start Up programmas menedžeri Microsoft, tūrisma uzņēmuma Grekaddict līdzdibinātāju un izpilddirektori un SEO reklāmrakstīšanas aģentūras līdzdibinātāju. Souzana ir aktīva uzņēmēja, kuru interesē radošu un inovatīvu ideju izmantošana biznesā.

https://www.grekaddict.com

https://seocopywriting.agency

 

Neformāla diskusija ar Lūsiju Ksjū (Lucy Xu),

The Port Izpilddirektori un dibinātāju, kas ir internacionāla mārketinga un biznesa konsultāciju kompānija, kas uzsāk startup biznesus Grieķijā un palīdz tiem realizēt savu potenciālu, atklājot jaunu inovāciju un sadarbības iespējas.

https://www.theportglobal.com

 

Neformāla diskusija ar Dimitrisu Dimitriadisu (Dimitris Dimitriadis),

digitālo futūristu. Diskusijā ar Dimitrisu dalībniekiem būs iepsēja uzzināt, kādu iespaidu jaunās tehnoloģijas atstās uz mūsu komunikācijas veidiem un to, kā mēs komunicēsim un vēstīsim savus stāstus nākotnē.

https://www.dimitriadis.co/

https://links.dimitriadis.co/youtube

 

14:30 – 15:45  Paralēlās radošās darbnīcas un diskusijas ar ideatona dalībniekiem.

 

Radošā darbnīca I

Kas ir jāzina katram dibinātājam par mārketingu?

Lūsija Ksjū (Lucy Xu), The Port, dibinātāja un izpilddirektore

 

Radošajā darbnīcā tiks apskatītas visefektīvākās metodes, ko Lūsija ir izmantojusi, strādājot ar startup biznesiem jauno tehnoloģiju tirgū visā pasaulē. Radošajā darbnīcā tiks prezentētas dažādas mārketinga un pārdošanas metodes, kuras var izmantot, lai idejas transformētu reālos biznesos.

 

Dažas idejas, kas tiks apskatītas radošajā darbnīcā:

       Kā realizēt savas idejas ar biznesa plānošanas stratēģiju (Business Model Canvas);

       Kā apzināties sava biznesa mērķauditoriju (Buyer Personas) un izmantot šīs zināšanas, lai veiksmīgi uzrunātu potenciālos klientus;

       Kā plānot pārdošanas stratēģiju, lai veidotu biznesa attiecības starptautiskā līmenī;

       Padomi kā komunicēt un vadīt biznesu globālā mērogā, it īpaši mūsdienās, kad ģeogrāfiskajam novietojumam nav nozīmes.

 

Pievienojieties ar saviem biznesa plāniem un idejām!

https://www.theportglobal.com

 

Radošā darbnīca II

Kā mūsdienās izveidot savu zīmolu, izmantojot sociālos tīklus?

Dimitris Dimitriadis, digitālais futūrists

 

Reāli stāsti no parastu cilvēku vidus, kuri ir ietekmējuši sociālo mediju vidi. Sagatavojiet telefonus un planšetes darba gatavībā!

https://www.dimitriadis.co/

https://links.dimitriadis.co/youtube

https://www.instagram.com/dimitriadis.co/

 

Radošā darbnīca  III

Kā izveidot radošus un inovatīvus uzņēmējmodeļus?

Dr. Naums Mailonas (Naoum Mylonas), Jonijas Universitātes Tūrisma katedras docents

 

Darbnīcas mērķis ir attīstīt uzņēmējdarbības kultūru, pamatzināšanas un prasmes. Darbnīcas pirmajā posmā, dalībnieki tiks iepazīstināti ar vairākiem jautājumiem par uzņēmējdarbību, uzņēmēju galvenajām īpašībām un radošuma un inovācijas pamatnosacījumiem.

Otrajā posmā, radošajā darbnīcā tiks aplūkoti atbilstoši rīki, kas nepieciešami uzņēmējdarbības un uzņēmējdarbības inovāciju attīstīšanai; tiks sniegti arī gadījumu pētījumi, lai rastos izpratne par pašreizējo situāciju uzņēmējdarbības uzsākšanā un uzņēmējdarbībā.

Dr. Mailonas galvenokārt pēta uzņēmējdarbības tīklus, uzņēmēju personību un uzvedību, dzimumu līdztiesības jautājumus uzņēmējdarbībā un radošās industrijas

https://www.linkedin.com/in/naoum-mylonas-8a654b23/

 

15:45 – 16:15 Noslēguma prezentācija par idejām, kas tika apspriestas radošajās darbnīcās

 

Piesakies šeit līdz 14.aprīlim:

https://bit.ly/madegroupaugeideathon

 

       Pasākums ir bezmaksas.

       Pasākuma valoda ir angļu valoda.

 

 

Projektu AUGE finansē Eiropas Savienības programma “Eiropa pilsoņiem”. Projekta līderis MEET / Milāna - IT, partneri: Public Art Lab / Berlīne - DE; RIXC / Rīga - LV; MADE Group / Saloņiki - GR.

 

http://www.augeproject.eu/#

http://rixc.org/

 

Tweet







Arhīvs: 2021   2020   2019   2018   2017   2016   2015   2014   2013   2012   2011   2010   2009