Kāpēc brīvpieejas? Eksperte dalās pieredzē par digitālo mācīšanās procesu, mācību resursiem un zināšanām

Šajā nodarbībā Jūs uzzināsiet par brīvpieejas izglītības resursiem (Open Educational Resources –OER) un par globālo digitālo sistēmu, kas palielina pieeju izglītībai brīvpieejas nodarbību formā. Jūs tiksiet iepazīstināti ar to kā meklēt digitālās bibliotēkas, brīvpieejas licencēšanu, organizēšanu un brīvpieejas satura autorību, kā arī citām praksēm, kas atbalsta mūsdienīgu pedagoģiju.

 

“Sākot ar K-12 apgabaliem, akadēmiskām bibliotēkām, līdz izglītbas ministrijām, universitātēm, skolotājiem un studentiem – aizvien vairāk cilvēku tikai iegūst no sadarbībā veidotās attīstības un dalīšanās ar izglītības materiāliem, neapliekot tos ar tradicionālajiem publicēšanas ierobežojumiem. Brīvpieejas resursi ir šeit uz palikšanu, tā kā tie augstāko izglītību padara finansiāli plašāk pieejamu, palielina vienlīdzību, personalizētu mācīšanos un izglītības darbinieku profestionalitāti, un tie ir atslēga, lai uzlabotu visu studentu izglītības rezultātus.”

 

Eimija Evansa-Godvina, ISKME (iskme.org) pētniecības un attīstības nodaļas viceprezidente un ISKME publiskās bibliotēkas programmas direktore. Ņujorkas Universitātes telekomunikāciju programmas maģistre, digitālā māksliniece, kas radošajā darbībā pēta identitātes, formas un dziedēšanās stāvokļus.

 

Organizē: SERDE un LiepU docētāja Signe Pucena

Tweet







Arhīvs: 2019   2018   2017   2016   2015   2014   2013   2012   2011   2010   2009